Followers

Saturday, December 19, 2015

Alhamdulillah.. Setahun!

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum..

Syukur.. Syukur.. Syukur..
Alhamdulillah..

Sempena genap setahun saya menikmati kelebihan melalui penggunaan simkad Tone Excel, saya melancarkan blog ini untuk berkongsi segala info dan maklumat berkaitan bisnes ini. Insya-Allah. 

Saya telah memulakan penggunaan simkad Tone Excel pada 19 Disember 2014. 
Dan kini, telah genap setahun saya berkecimpung dalam bisnes ini. Walaupun belum ramai lagi yang sempat saya kongsikan tentang bisnes ini, saya tetap dapat menikmati pelbagai kelebihan yang diberikan. Saya harap selepas ini, saya dapat berkongsi peluang menjana pendapatan melalui bisnes ini dengan lebih ramai orang lagi dan semoga rezeki saya berterusan dilimpahi oleh Allah swt dan diberkati sepanjang saya menjalankan bisnes ini. 

#mmguia
#mastermindgroupuia
#wearethemastermind

No comments:

Post a Comment